Nadruki


Poza standardową ofertą, chcielibyśmy również zaoferować Państwu wykonanie nadruków na opakowaniach. Nadruk na opakowaniu to najlepsza i najprostsza forma reklamy, pomagająca kreować wizerunek marki, jak i pozwalająca wyróżnić się od konkurencji. Nasza firma poczyniła w tym roku pewne inwestycje umożliwiające uruchomienie drukarni w naszej siedzibie. Wiązało się to z dużym nakładem finansowym, jaki firma musiała ponieść, ale uważamy, że jest to inwestycja warta poniesionych kosztów. Dzięki temu przedsięwzięciu możemy wykonywać nadruki dla naszych klientów samodzielnie, nie ponosząc dodatkowych kosztów związanych ze zlecaniem nadruku innym przedsiębiorstwom. Wszystko to powoduje, że nasza oferta może być jeszcze bardziej konkurencyjna pod względem ceny, jak i proponowanej jakości nadruku. Poniżej znajdziecie Państwo krótkie opisy technik druku, które wykorzystujemy i zestawienie opakowań, na których obecnie wykonujemy nadruki. Wszelkie zapytania możecie Państwo kierować bezpośrednio do naszego Specjalisty ds. Marketingu Pani Klaudii Wysoczańskiej. Na Państwa życzenie, Klaudia wykona bezpłatnie projekt oraz wycenę. Zapraszamy również do naszej galerii.

Krótki opis technik druku

Tampondruk - technika druku, zaliczana jako pochodna druku wklęsłego, polegająca na nakładaniu farby drukarskiej za pomocą miękkiego gładkiego stempla zwanego tamponem. Za pomocą tej techniki można wykonywać nadruki na nierównych i nieregularnych powierzchniach. Przez dobranie odpowiedniej farby możliwe jest drukowanie na podłożach takich jak tworzywa sztuczne, guma, szkło, metal, tkaniny, a także na sprzęcie RTV i AGD. Do nadruku tą techniką potrzebne są: tamponiarka, matryca (metalowa szlifowana płytka z wyrytym lub wytrawionym wzorem), tampon i farba.

Tampondruk przebiega wg poniższego schematu:
  1. Pokrycie matrycy farbą.
  2. Usunięcie nadmiaru farby za pomocą rakli (wykonany z metalu, gumy lub tworzywa sztucznego elastyczny zgarniacz) tak, by pozostała jedynie w szczelinach wzorca.
  3. Dociśnięcie tamponu do płytki wzorcowej - farba zostaje przeniesiona na tampon.
  4. Dociśnięcie tamponu do zadrukowywanego przedmiotu - farba zostaje ostatecznie osadzona.

W zależności od rodzaju tamponiarki, możliwe jest wykonywanie nadruków od jednego do czterech kolorów.

Sitodruk - jest techniką, w której nadruk jest wykonywany przy pomocy sita. Przygotowanie sita rozpoczyna się od wykonania kliszy ze wzorem przyszłego nadruku. Klisza posiadająca obszary przepuszczające światło i takie, które światła nie przepuszczają, jest umieszczana na siatce, którą następnie naświetla się światłem ultrafioletowym. Nienaświetlone fragmenty są następnie wymywane tak, że farba może przez nie swobodnie przechodzić. Przedmiot drukowany umieszcza się bezpośrednio pod siatką i następnie przeciska się farbę przez siatkę, co powoduje przeniesienie nadruku na przedmiot. Tą techniką można drukować tylko płaskie przedmioty. Na większości przedmiotów można wykonywać nadruki wielokolorowe. Tą techniką drukuje się zwłaszcza tekstylia i produkty nylonowe, jak parasole i torby.

Metoda sitodruku jest obecnie najczęściej stosowana przy wykonywaniu nadruków na opakowaniach tekturowych do pizzy. Nasz firma wykonuje nadruki maksymalnie w dwóch kolorach. Poza opisanymi powyżej metodami nadruków, proponujemy również nadruki wykonane metodami druku flexograficznego i offsetowego. Przygotowaniem tego rodzaju nadruków zajmują się, na nasze zlecenie, producenci opakowań, u których wykonywany jest gotowy produkt wraz z nadrukiem.

Opakowania, na których wykonujemy nadruki:
  • reklamówki i woreczki z folii LDPE i HDPE
  • woreczki z folii OPP
  • torby papierowe
  • pudełka do pizzy
  • pojemniki styropianowe
  • kartony tortowe
  • naczynia jednorazowe
Zakładamy, że dostarczone logo nie jest obciążone prawami autorskimi i może być użyte zgodnie z zamówieniem.

Korzyści wynikające z własnego nadruku:
  • dodatkowa reklama dla klienta
  • doskonała metoda na wyróżnienie się, zwrócenie na siebie uwagi
  • prestiż
  • podkreślenie indywidualnego charakteru i stylu
  • ułatwia identyfikację producenta
Wady:
  • dłuższy czas oczekiwania na produkt niż w przypadku zamówienia standardowego
  • przy niektórych nadrukach minimalna ilość zamówionych opakowań może przekraczać bieżące potrzeby Klienta
  • pokrywanie przez Klienta dodatkowych kosztów związanych z przygotowaniem matryc
  • większy koszt opakowania

reklamówki i woreczki z folii LDPE, HDPE i OPP

torby papierowe

pudełka do pizzy

pojemniki styropianowe

kartony tortowe

naczynia jednorazowe